Alla dessa utmaningar

Utmanad av sofiahed... och jag fattar inte ens hur det här ska gå till... ofta jag har något värt att berätta om mig??!1...

Reglerna är följande:
  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  1. Tvångssyndrom: kan inte dricka ur muggar som är gula/orangea/röda. 
  2. Har ett visst shoppingberoende. Köper inte alltid grejer för att jag vill ha dem, utan för att känna den lilla "kicken"... 
  3. När jag var liten trodde jag att det var jag som hade kommit på låten "januari börjar året, februari kommer näst". 
  4. Får kväljningar (stavning?) i genomsnitt everyday... i samband med att jag borstar tänderna. Kräkreflexen går igång på minsta lilla. 
  5. Min lillfingernagel växer snett... wow.
  6. Första gången jag pussade en kille befann vi oss i en garderob. Heheh kinky? TYP inte...
  7. Är ganska känslig mot gummi. Det blir jobbigt i ögonen när man är i skoaffärer och i affärer med mycket cyklar.

Eftersom alla bloggare i cyberspace redan har gjort denna lista så utmanar jag alla på jorden att göra den igen.




Halloween! =)

Kommentarer
Postat av: Andie

Vilket snyggt maskeradgäng.

2008-11-03 @ 16:37:44
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0