Backstage

Hejsan people! Tänkte nu ta och berätta om mitt halverst underbara dygn.

Känslan efter konserten igår är näst intill obeskrivlig! Så jävla härligt, allt gick så bra. =) Jamen i alla fall... var ett tag i Sofias brorsas lägenhet, sen en stund på Olles. Efter det gick jag och killen till musikfabriken för att slagga, TÄNKTE VI... i lokalen vägg i vägg var det några som repade, hela natten. På Smoke on the water. Kul!! Efter några timmar var det bara att bryta sig upp för att bege sig till skolan, iförd gårdagens utkletade scen-smink och party-outfit. Blev även frukost på Doris... hahaha. Ni kan ju tänka er hur fräsch och kry jag känt mig idag! Fast allt som allt var det ändå positivt för att jag fick mysa med min bejbeeh... wiioo! <3

Förväntar mig tusentals bilder och filmer från konserten, så snart lite människor sätter ingång och skickar. ;) Här är i alla fall lite backstage-bilder, som jag återigen stulit från Emelie. ;D




OCH jag måste få säga att det har varit riktigt roligt att ha med Cissi den här veckan! För er som inte vet så gick hon i vår klass i ettan, numer har hon fått pyssla på med våra frisyrer. ;) Hon längst ut till höger alltså!


















PS vi girls delade på sminket sen. =) Worth!
Och hörni, pappa tar minsann trappen haha!

Kommentarer
Postat av: Amdy

haha KING!!!

2009-04-09 @ 17:18:41
URL: http://amdy.blogg.se/
Postat av: karro

haha det enda ovärda med hela sminkgrejen är den himla ögoninflammationen som tagit över min värld just nu! hatar livet!

2009-04-10 @ 11:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0