SMS-utmaningen... ghhh

Kom på att jag blev utmanad av Linda för ett tag sedan...



Så här går det till:
1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva en mening ur ett sms, fråga 1 - första meningen i första sms:et. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, osv.
4. Utmana ett par personer.


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Mitt liv skulle inte vara komplett utan dig.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Står nu på bastuträsk tågstation.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Valborgs?!

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Tja, sms:a med mig? =)

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Kom o öppna

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Det är lugnt, Kul:)

7. Vad vill du höra mest av allt?
Hej, har du fortfarande kvar det här nummeret? :-P

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Jag äter spansk chokladpudding till frukost.

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Hej vi åker med bussen vid 12 från stan imorrn, vi möts där typ 20 i typ :) ?




Ingen lär väl orka men jag utmanar typ Karro, Amdy, Mackan, Sofiorna osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0