Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Lindzorr, och det här är reglerna:
1. Öppna din mapp med foton.
2. Öppna mapp nummer 6.
3. Publicera bild nr. 6 och skriv historien bakom.

Men eftersom min 6/6-bild var exakt samma som Sofiaheds så tog jag mapp nummer 5 istället!




Bilden ska då föreställa Jocke, jag, Emil och Anna då vi tillsammans med resten av sus:arna befann oss ombord på en färja påväg till underbara Amsterdam, år 2006 tror jag. Typ världens galnaste resa?! :) Vad händer INTE, Sara och Eva? Haha men det var en - till större del - fantastiskt rolig tripp.

Kommentarer
Postat av: MALIN

Skitsnygg bloggdesign!! :D

2009-02-19 @ 21:52:43
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: Sara

Asso, detta är ju faktiskt min bild hehe! Och ja, vad hände INTE under den resan? xD

2009-02-20 @ 00:14:52
URL: http://herrbertrand.blogg.se/
Postat av: Kryddmannen pz

världens roligaste bild på anna!

2009-02-24 @ 22:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0