Stadsfesten 2...

"Vi får se om jag tar det lilla lugna istället"... BULLSHIIIIIIT!!!!!!!!!!!!!!!! Jag fattar ingenting!!!!!!!!!! Vad i helvete hände igår?? Men fyfaaan så roligt jag hade i alla fall!! :D Gah!

Började hos Sofiahed. Kött, melon och lite lugnhet. Fick ett par stentvättade jeans av henne, satt som aldrig förr! :D Tack! :) Aja, levde där sen pallrade vi oss till stan. Jag och Majken for till Calles... var inte tänkt att vi skulle in på stadsfesten. Det vart kaos där i alla fall. :/ Men sen hittade jag människor som blev vän med mig. :) Åkte karusell IGEN. Jätteroligt men sjukt, visst svimmade jag. KOM IN GRATIS på området!! Men missade fucking Lena och Orup, det sög.

Minglade runt och dog av underbarlighet, allt var så kul. Vid stängning började en oändlig promenad till en efterfest som egentligen inte fanns! Huset vi var kallade till var TOMT. :O Låst och ingen hemma! Men... vi fick oss in ändå... det var naajs. ;) Insomningstiden blev kring klockan sex.

Och nu har jag fått mig hem. Har hittat en massa mystiska blåmärken och skrapsår. Har svinigt ont i en nagel som gick av på mitten!! Blödde som fan, plus att min jävla TÅ blödde heeeela kvällen!! Fattar inte varför. Här är bildbevis i alla fall:





Och här är andra party- och idolbilder:











































Slut, heh. VÄRLDENS BÄSTA PARTYNIGHT! :D

Har lovat 100 pers att skaffa Facebook, VARFÖRRR? Blä. Kanske ändå värt att göra det, bara för att kolla läget liksom. Vi höressss!

Kommentarer
Postat av: Amdy

SKITBRA KVÄLL! LAVJOOOO!

2009-07-05 @ 16:24:32
URL: http://amdy.blogg.se/
Postat av: soffan

hahaha alltså vilka var alla fräscha dudes? OCH varför träffade jag inte dom? och varför träffade jag inte DIG därinne? BARKAR!!! HAHA TÅN! =(=(

2009-07-05 @ 18:24:09
URL: http://sofiahed.blogg.se/
Postat av: M

KUNG!!!! =D

2009-07-06 @ 01:23:45
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0