Moviestar

Satehuvud. Har haft så otroligt ont idag. Anledningen till det är att jag och Erika styrde upp maskerad på lagrotta igår. Tema film. Och jag kanske hade det lite för trevligt, men lyckat var det i alla fall! :D Men jag är ju sämst på att använda kameran, så fick inte med så många på bild. ;/



Pocahontas, dagen till ära!


Emma som catwoman.


Carro var Aladdins brud Jasmine.


Angelica som Resident Evil-brud.


Och Eminem haha.




Abe.


Oscar Almighty 2.10.




Och för dom som vill veta så har jag legat i sängen precis hela dagen, förutom i morse när jag gick upp och drack vatten samt ett par timmar senare när jag gick på toa. Vill gärna fortsätta ligga här men är så jävla hungrig och måste gå och handla. :( :( :( Fyyyyy. Och i fredags var min lägenhet så himla fin, nu är det ett jääävla bombnedslag, vad nu det kan bero på... och jag börjar seriöst grina när jag ser diskberget. Vill fly.

Kommentarer
Postat av: Amdy

SNYGG DU VA DÅÅ x)

2010-09-26 @ 23:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0