22 – Det här upprör mig

Snabbt inlägg för jag måste iväg typ nu. Jag må ha druckigt två glas vin men det hindrar mig inte från att bli upprörd på... typ lärare som är så rädda, som är på fel plats, som försvarar sig, ger "säkra" svar när dom egentligen inte vet vilket leder till att man bokar 2-3 nätter extra boende som för en student blir väldigt dyrt eftersom 600 kronor inte bara flyger till en. Fan sluta försöka veta saker!!!!!!!!! Sluta vilja att alla ska gilla dig!!

Sen blir jag så upprörd av skitsnackare. Snacka skit får man väl, om det är om någon man känner eller Hitler etc. Men när det är folk man inte känner och framför allt SINA VÄNNER så blir jag bara förbannad. Har själv brutit med en person som var sån, när vi var med varann och VEM SOM HELST kom på tal var deet typ direkt "HON ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA FUL!" om en helt vanlig människa? Som ser helt okej ut, om inte mer? Och eftersom den här frustrerande personen snackade skit om sina kompisar hela tiden så tänke jag; jaha, vad säger hon om mig när JAG inte är med då? Sen ville jag inte vara i det sällskapet mer... ni som är sådär suger så jävla mycket energi!! Varför inte bara lära sig leva med människor?? ÅÅÅå. Kanske lätt för mig att säga för att jag inte "hatar" någon... men seriöst skärp er, ingen mår bättre av ert beteende. Framför allt inte ni själva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0