Forts.

Augusti
Kräftskiva hos Amme som fyllde år. Majkens födelsedagsfest. Miz och mörkerkubb i Simons stuga. Jag, Källman och Matte rännde ute på nätterna och spelade in vår cp-film. Det var otroligt varmt hela sommaren men plötsligt slog det om i mitten på denna månad och vi hade världens kallaste picnic. 3 augusti var en rolig och otippad kväll som ledde till något väldigt bra. 23 aug hoppade jag på bussen till Haparanda för att börja skolan.








September-oktober
Fick flytta in i lägenheten. Lärde känna massor med fina människor. Styrde maskerad. Besökte och fick besök. Tog upp Ariel. Halloween komme, sög och gick. Skola, skola, skola...










November
Tror vi söp bort hela den här månaden.






December
Har typ inga bilder från december. Vi gjorde i alla fall världens finaste inredning till årets sista minervakväll. Amme kom upp en helg. Jag for till Skellefteå och lussade med fjolåringarna och årets kandidater. Sen blev det äntligen jullov med allt vad det innebär, jag har fått träffa många saknade människor. :)

____________________________________________
2010 gav mig den bästa sommaren i mitt liv i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0