Så var första natten i lägenheten avklarad

Lite ivrigt kanske med tanke på att man inte ens fått hit en säng ännu. Sov på soffan som hämtades igår, är så himla nöjd med den! Hade tänkt klä om den, men när jag fick se den på riktigt insåg jag att det inte alls behövs. SKÖNT!

Nu på morgonen har jag sköljt igenom alla köksattiraljer samt torkat alla hyllplan. Det mesta har stuvats in i några av de miljoner skåp som finns här och även kläderna har hittat till sina platser. Det jag kan göra nu innan mamma kommer och hämtar mig för en sväng på solbacken är att dammsuga hela stället, men virrepannan har inte riktigt vaknat än (ja såhär vid halv två) och jag vet hur mordisk man blir av att väckas av det där jävla oljudet. Vill nog inte ta den risken såhär på tredje våningen.

Så den närmsta tiden kommer väl att gå ut på att försöka få hit så mycket som möjligt och hinna bygga några saker med en alldeles för snar deadline, eftersom jag redan satt datumet på inflyttningsfesten som är ca två veckor bort. Men Abraham kommer då så jag hade nästan inget val, klart han ska vara med och inviga stället.




Kommentarer
Postat av: bobban

grymt! kul å höra att du styrt lägenhet :)

Men den stora frågan är ju när du ska puttra på kaffet å bjuda över mig på en kopp, så man får komma å titta lite ;P

2012-02-10 @ 20:18:13
URL: http://thabooob.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh! Vars har du flyttat? :D

Då är vi i samma skor haha mycket lägenhetspyssel framöver?;)

Förresten, varför skulle du sälja bordet och de? Och vem köpte det till slut? :P

2012-02-17 @ 21:38:52
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0