Stadsfesteeeen!

Mina... stackars... fötteeeeeerRR!!

Alltså fyfan vilken grym gårkväll!! :) Var hos Wilden, fixade och åt och sedan vällde folket in... råhärliiigt. Minglade ett par timmar sedan bar det av mot stadsfesten. Det fanns 2 artister jag ville se under kvällen, men drunk som man var missades båda. Sprang i alla fall runt där och träffade underbart folk, skrapade upp kroppsdelar och... skaffade keps? HAHA så himla sjukt. Åkte till och med en fucking karru! Fyfan så hemskt.

Frågan är ju om man var full redan innan man for hemifrån. Hade fixat allt, laddat kamerabatteriet men väl på plats upptäckte jag att jag GLÖMT sätta i batteriet i the fucking kamera!!... så det blir inga bilder från mitt perspektiv. Hoppas det dyker upp lite här och där då. =)

Dessa fann jag i alla fall på parteeykittycatens blogg:





Very much fuuun som ni ser. :D

Nu återstår att klura ut vars min cykel tagit vägen. Enligt mina beräkningar ska den stå utanför MAX... men dom kanske inte låter cyklar stå där hur länge som helst. Får se helt enkelt. Ikväll var tanken också fest, men jag mår så värdelöst nu så vi får se om jag tar det lilla lugna istället. Miz kommer det bli i alla fall! :)

TACK ALLESAMMANS! =)

Kommentarer
Postat av: soffan

FEST KOM IGEN!!!!! KLOCKAN FEM!!!!

2009-07-04 @ 14:16:06
URL: http://sofiahed.blogg.se/
Postat av: M

FEEEEST CARRIE!!!! :D KOMMER BLI SJUKT BALL, kom igen! Det här händer 1 gång per år, så nu rockar vi!!!!

2009-07-04 @ 14:32:58
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0