Stockholmia

Nu har vi varit i Stockholm i 1,5 dagar och hittills äger det. :) Flygresan gick bra förutom att jag fick mitt livs första migränanfall som höll i sig precis hela dagen. Vi såg i alla fall 1000 kändisar på flygplatsen, alltid spännande ju. ;) Vi bor på ett jättefint vandrarhem, jag, Jenny, Emma och Tina. Vi har gått runt i alla affärer samt varit på tre studiebesök, mina fötter skriker nu.

Dagens höjdpunk var när vi, gruppen på 10+ pers, skulle hoppa på tunnelbanevagnen och Emma Spång hann inte ombord. Alla skrek och skrattade och det var så sorgligt när tåget rullade iväg och hon stog kvar ensam och ledsen... HAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!

Imorgon börjar möbelmässan och då ska vi vara pigga och glada, kan hända att dagen blir lång! Vi hörs.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0