01 - Om mig

Ja vad finns det att säga om mig som ni inte redan vet. Caroline Nyström, född 1990. Har bott i Skellefteå i hela mitt liv tills i höstas då jag flyttade ännu mer norrut, till Haparanda. Går på Sverigefinska Folkhögskolan där jag läser till inredare.

Jag vet inte riktigt hur jag uppfattar mig själv. Är väl snäll... ingen skitsnackare i alla fall som dömer någon efter första mötet. Ger alla en chans och väljer att se människans positiva egenskaper. Jag har nog med problem med mig själv haha. :)

Gillar... inredning såklart... att rita, äta, festa, sjunga, mysa, shoppa, hålla på med hår. Jamen vanliga grejer. :} Är väldigt pysslig av mig.

Kommer inte på nåt mer! Så jag frågade en annan. :] Som säger:

"du är dig själv bland folk
du kan prata om allt med alla
du har medkänsla även för folk du inte känner
du är snäll mot dom som är snälla
du snackar inte skit om dina kompisar"

Låter väl bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0