11 - Mina syskon

Jag har ett syskon. En storebror född -88, André heter han. Vi var riktigt tajta under våran uppväxt, SOM jag såg upp till min storebror! :) Allt han gjorde var magiskt och han visste så himla mycket jämt, om allt! Och jag litade blint på vartenda ord han sa. Till exempel när han berättade för mig att han var Stålmannen. Jag började störtböla eftersom han "var tvungen att åka upp till sina riktiga föräldrar i rymden".

Lite halverst otippat började han fordons på gymnasiet (ingen klassisk fordonare med lös fulla käften dock), jag som hade tänkt mig honom som någon slags forskare eller nya Krokodiljägaren i framtiden... i alla fall så ledde det till att han idag jobbar på Bildahl i Skell, jag vet inte hur många bilar han har. I våras flyttade han hemifrån för första gången direkt in i ett hus med sin gurl, nu har dom hund och katt och alltihopa!

André är kanske världens snällaste person, ofta lite FÖR snäll och kan inte riktigt säga nej. Han är så himla rolig också, jag kan hålla på att avlida av skratt bara han säger någon liten grej. Han är lite av en entertainer kan man säga! Och liksom jag kan han fastna framför diverse naturprogram i ett par timmar. Jag är stolt över honom, bättre bror hade jag aldrig någonsin kunnat få! :)



Jodu det här med seriösheten.

Kommentarer
Postat av: Mille

Var inte mening att göra dig ledsen :(<3

2011-01-12 @ 00:10:47
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0