Here we go!

Jaha, sista inlägget innan avfärd då! Det är upplagt så att vi kör bil härifrån imorgon, alldeles för tidigt för min kropp, vi roadtrippar heeeela dagen och sen övernattar vi i en stuga i Uppsala. Söndag morgon drar vi oss mot Arlanda, 17.15 går flyget om jag minns rätt. Håller tummarna på att allt går lika bra som det brukar! =) Äntligen får jag träffa papi. <3


Vill säga ett par hedersord (?) nu...


Hoppas ALLA jävlar som ska delta i Sofias 18-årsfirande får världens roligaste helg!! Jag är måttligt avundsjuk kan jag ju säga. Men jag vill att när vi kommer tillbaka, ska det bli ett jävla liv och jordens största party! Önsketänkande alltså...

Och hoppas verkligen det går bra för TBTB-kören på Trästocks... känns faktiskt riktigt pissigt att inte kunna vara med då. Men men, ses på pdol istället! ;P




Kanske kommer ett inlägg från Kreta någon kväll då jag känner att det finns tid för det, jag tvivlar men man kan aldrig vara säker! ;)

SOL OCH PARTY 24/7, HERE WE COME!!!!!!!!!! :D

Hälsningar 2 u.t.v-ungdomar på jakt efter halabaloo  

/ses om typ 11 dagar PUSS

Kommentarer
Postat av: #elen

fin blogg du har :)

2008-07-14 @ 16:43:54
URL: http://heleeeeeeen.blogg.se/
Postat av: jejja

snygg blogg.

2008-07-16 @ 00:07:46
URL: http://hjos.blogg.se/
Postat av: Josefin



ha en trevlig kväll=)

2008-07-21 @ 18:44:27
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0