Justja

Jaa det var lite hemskt i Grekland en natt, eller kanske en morgon. När vi vaknade efter första natten där var Roberts täcke/lakan spårlöst borta! Vi sökte i varenda vrå i lägenheten men inte en skymt av tyget... tills vi gick ut på balkongen. Där låg det... NÅGON hade uppenbarligen gått ut i sömnen!! FY, suicidekid, vad som helst hade kunnat hända. :S Haha och Lisa vaknade upp en natt ståendes i dörröppningen till deras lägenhet, topless!!!! OOPS, ingen vet hur länge eller långt hon hade gått men... roligt! Haha.

Förresten, några roliga och fula bilder från den där veckan:



Lipsyl-mannen och... ja?






Jag när jag sover, inte så jävla söt. :S HAHA!






Hahahaha! :D







Någon vill spy.






Kommentarer
Postat av: A

när får vi se vadv du köpt i Kreta då? du skulle väl lägga upp bilder?

2008-07-28 @ 15:18:04
Postat av: gabriella

haha, oj då. Läskigt.

Jag skulle nog skämas jävligt mycket om jag gick runt topless :P

2008-07-28 @ 22:12:52
URL: http://hejgaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0