MåååL

Nu har jag äntligen målat klart tavlan! :D Det var alltså Berith och Janne som ville ha en tavla ovanför deras säng, typ en palm i samma stuk som tavlan jag gjorde åt Bobban (  ). Vet inte riktigt om det vart det där stuket, men helt okej ändå!




Så nu ska vi åka iväg, lämna den hos Bobbans parents, picka up Bob himself, köpa strandsaker på Maxi, äta mat, packa det sista och chill out... blir en tidig morgon dagen efter denna kan jag meddela! Men det dimper nog ner ett till inlägg innan vi drar tror jag... har ett par saker jag vill säga! =)

PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: lill-Sofia

wow länge sen jag var inne på datorn, men men superfin layout iaf :D giif? och med bakrundsbild, menar du så en bild på mig eller?

2008-07-11 @ 19:06:53
URL: http://camerawhore.blogg.se/
Postat av: lill-Sofia

wow länge sen jag var inne på datorn, men men superfin layout iaf :D giif? och med bakrundsbild, menar du så en bild på mig eller?

2008-07-11 @ 19:07:16
URL: http://camerawhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0