Klut <3

Hej alla glada!!!!!! :D MUMS vilket dygn! Igår drog jag, Amdy, Bobban och Alle till stugan i Klutmark. Vi myste på altanen, prataskratta och dedär, grillade mashmallows, var ute på vattnet osv. Hur chill som helst! =)



Fast min mashmallow blev inge bra.




Amdy hade tekniken.




Gunne, måttligt intresserad av tv:n.




Chill på altanisen.




En nöjd.




Och på natten när vi drog ut i kanoten... vääärldens största plask hördes typ 50 meter ifrån oss! Som om någon kastade en råstor sten. Megaringar i vattnet... DET VAR EN BÄVER! :D nöffnöff.





En söt tjej jag hittade i kanoten.




Fotboll vid 2-snåret. Rätt otaggade. :O





Och morgonen efter kände Gunne att han hade all rätt att väcka allihopa klockan nio. :) Tack Gunne! Så snäll!




Hemvägen, fiint! :]





Och idag har jag och Bobban varit på Vitbergsbadet! Hahaha, har flera vittnen till att han sagt senaste veckan "men det är ju tråkigt att bada". Det är ju kanske trots allt bra att han inte har några förväntningar på något, för jag har aldrig sett någon så taggad som han var idag!!! "VÅGORNA!! OM FEM MINUTER!! VI FIXAR EN BRA PLATS I VATTNET!! BADA MER!!" hahaha så det var jätteroligt. :D Men hemvägen därifrån blev misslyckad. :/ För Bobban gick barfota till bilen och trampade på något, det blev ett litet hål i hans fot där det rann ut blod. :S Sen när vi komme hem kollade jag och det är en liten mörk grej man ser igenom huden... sitter ganska djupt. Föreslog att han skulle fara någonstans för att ta ut den, men nää han tror att Berith kan fixa! Får väl hoppas hon kan trolla...



Jag vet man ser nästan ingenting på bilden men det är faktiskt där!






Plingplingpling!
Ps: kolla in ALLA på denna bild hahaha!:

Kommentarer
Postat av: Amdy

hahahhaa, rätt onyktert!!!!

sheit va nice de var :D

2008-07-03 @ 19:00:14
URL: http://amdy.blogg.se/
Postat av: soffan

ååå så mysigt !=)

2008-07-03 @ 23:06:27
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0