Grekalemania

Ja då skulle man berätta lite om resan då...=) Men vet som inte vad jag ska säga? Ni vet ju hur det är; sol, bad, god mat, party, 30 grader i skuggan, glassigt... inget undantag denna gång heller. Dock tror jag att jag fått aids pga att jag klappat vartenda djur jag sett. Utom sjöborren och fladdermusen.

Orkar aldrig i livet he upp alla bilder nu, så dom får komma lite eftersom helt enkelt.





Paus i bilandet @ campingen i Uppsala.







Fortförande Uppsala, nere vid ån.






Pizza @ Sbarro på Arlanda, inte så jävla äckligt kan jag meddela.







Vattenlandet på Star Beach.







Alfapet på balkongen under kvällskvisten.






En morgon när jag vaknade hade min underläpp svullnat upp, anledningen är fortförande okänd. Det höll i sig tills nästa dag.





Jag chillar i poolen och min bror är precis påväg att förstöra allt för mig.






Bar-night.






En marknad och en mamma!






Överrasknings-champagne på mammas och pappas bröllopsdag. (Ni får vrida skallen för jag orkade inte).





Sjöborren borris som ingen ville älska.






Pappa berättar rövarhistorien om då han en gång på Kreta mötte en jättespindel...






Ägget taggad för hemresa...=( int







Okej jag laddade upp fler bilder än förväntat... men det kommer ändå fler. Har ett par stycken SKITROLIGA som man vill dö åt!!!! :D I alla fall jag... men ni får väl se dom sen...

Hold your breath.


Kommentarer
Postat av: karro

åhh va härligtt!!111 taa mig dit.....

2008-07-23 @ 00:07:54
URL: http://kaarooliinaa.blogg.se/
Postat av: Josefine "Yozzan" Lande

2a bilden uppifrån var verkligen sjukt fin :]

Båda två ser hur söta ut som helst ju :)

2008-07-24 @ 14:00:27
URL: http://altgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0