Did you believe it?

Hejsan allesammans! Fanns ingen tid för att blogga igår, men jag skulle ändå vilja berätta om min fantastiskt mysiga gårdag. =) Here it goes.

Hela dagen gick naturligtvis åt till att repa, allt blir bättre och bättre. Klassen är bara MMmmM!! Sen, en liten middag på Dallas... gött såklart... efter det bar det av tillbaka till skolan igen för genomdrag av alla låtar! Med kläder och allt! Och hiiimmmllar så bra alla är, det blir kanoners!! :D (SYND för er som missar konserten säger jag bara). Vid 20.00 var vi väl klara med genomdraget i alla fall. Därefter satte vi oss ute i korridoren och bara myste, skrattade och hade en trevlig stund!





Efter chillet beslöt vi oss för att köra kurragömma med dunk ute i den mysbelysta centralkorridoren. Till er som undrar: det var huuur ball som helst!! :D Rekommenderas starkt! Indiansmyg nästa...

Sen for vissa till Olles, vissa for hem.
Men jag gillar er alla. :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0