AM Car - Remembering Sunday

Hahahaha!! Jag DÖR åt bilderna!! :D Men ja här är i alla fall vår lilla inspelning, observera att vi gjorde typ 1 omtagning! Allt för att få den rätta, ärliga live-känslan...

Och ja, har lagt upp en video förut när vi körde den live men nu är det ju som lite finare kvalla på ljudet!...

Och för er som undrar så är det Amdy som spelar på gitarren och sjunger större delen av låten, medan jag lägger stämmor och tar en vers på slutet. EnjoY.








Leaning now into the breeze
Remembering Sunday, he falls to his knees
They had breakfast together
But two eggs don't last
Like the feeling of what he needs

Kommentarer
Postat av: PLAY IT...PLAY IT FOREVEEER

jag heter AM TRUCK!, de betyder att jag är några levlar högre än er... jag kan sjunka 2 toner också...

2009-02-08 @ 02:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0