Nyårs

Gott nytt år allihopa! =) Hoppas allas gårkväll var lyckad. Själv hade jag det mycket trevligt tillsammans med en massa friends + brorsans polare i vårat mansion. :D


Lite bildZz...=)






 Den underbara bålen. :D




Sen var det ju hockey... tror det aldrig varit så många människor i mitt rum samtidigt, någonsin.




Efter en kväll som innehöll det mesta blev det slumberparty! Jag, Sofialu, Amdy, Simon, Bobban och Aho myste nere på rummet. Egentligen var ju Sofiahed där också, fast på en helt annan våning så att säga. ;)

Sov stundvis mellan 5 och 15. Detta blev vår frukost/lunch/middag:




Not bad. ;) Sen droppade folket. Jag och Bobban har bara slöat fast för någon timma sedan tog vi tummen ur, for och hämtade pizza och bosatte oss i hans place. Blir typ film snart! :)



Btw, under det nya året har jag hunnit:

Ramla och skrapat upp tån
Bränt handen i ugnen
Slagit höften i nånting (den är blå iaf)
Förlorat några naglar


Hejdah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0