Släkten är party

Gårkvällen blev förresten minst lika härlig som förutspått. :) Helt fantastisk god mat med vår underbart mysiga släkt. Kubb, allsång och massa skratt. Skulle vara pricken över i om alla kom, man vill ju ta vara på de gyllene tillfällerna liksom. Nästa gång! :) Hur som haver, sen for jag och Julia till henne och pysslade på med olika grejer. Sov där, och den här dagen bara FLÖG förbi. Jag och Robert hade tänkt se Baksmällan ikväll, men vi var just så pass för sent ute så vi fick inga biljetter. Istället ska jag krypa ner med Smilla bland alla täcken jag hittar för att se DH. Uppskattar ändå såna här kvällar! =)

Lite bilder från igår:


Mostrar, kusin.


Maaat. <3


Lisa, Smilla, Julia.


Det ser ut som att jag har på mig balklänningen, men det är STUDENTklänningen, jag lovar!... sa ju att dom var snarlika.


Daddy Cool.


Lite släkt. =)


Julia och Smilla, making sweet lööve.


KÖBB.


Jag är faktiskt överraskande king i det här spelet! Det trodde ni inte va...




SLUT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är jättelik Lauren Conrad

2009-06-18 @ 21:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0