Mat är grejen

Jättekul att vara samlade igår, Karro, Micaela, Marcus, Simon och jag. :) Vi åt jävulskt mycket, spelade spel, pratade och skrattade om allt möjligt! Tack ni! Här är några snodda bilder:









Ikväll vankas det grill, och jag kunde inte vara mer taggad! Har varit och handlat en massa godsaker som ska förtäras i solen med fina vänner. Ska nog inviga min mintgröna skjorta som jag köpte på second hand för några månader sedan. Men just nu är det shorts och linne som gäller, ut i solen! PUSS.

Kommentarer
Postat av: Ge aldrig upp hoppet

Nu har en ny blogg tillkommit och har motot att hjälpa andra.

Kanske har du varit med om något hemskt eller något som fått digg att må dårligt, eller kanske känner du någon som mår dårligt? Mejla oss på [email protected] och berätta. Du kan hjälpa andra och kanske hjälpa dig själv? Gå in på gealdrigupphoppet.blogg.se och läs mera.



Hjälp oss att hjälpa andra! Hjälp andra att gå vidare. Sprid gärna rykten om våran ny startade blogg, sprid det till vänner och andra bloggar, hjälp oss att hjälpa andra.



Stora kramar från oss på "Ge aldrig upp hoppet!

2011-04-24 @ 15:01:51
URL: http://gealdrigupphoppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0