RIKTIGT gamla bilder

När jag var i Skellefteå sist hittade jag en "evakuerings-CD" med material från en dator som inte längre finns... fick mig många skratt åt bilder och filmer på mig och vänner, tänkte dela med mig lite!!



I sexan. Linus, Linda, jag och Alle. Värsta gänget!!!!


Linda, Sarah, Elina och jag. Tears o' joy, i suppose..? Tror vi gick i sjuan här och är ganska säker på att vi befann oss hos Mathilda at the time. :D


Jag i sjuan. Ni kommer väl ihåg dom fiiina byxorna som fanns att köpa på torget??...;)


Jag & Sarah.


Oops nu gick jag i åttan helt plötsligt. Inte mycket större för det. Det här med ögonbrynen........


LILLshams och jag hahah! Klassiker alltså. *Big Rob - Min Soulie*...;)


Elina och Mathilda. :D


Night Flight 2004... Jimmy, Anton, jag, Daniel, Anna.


HAHAHAHAH jaasi herregud...


Haha alltså kommer ni ihåg Fonky Fresh, FejkeN, Sober och alla dom där????? :D Fyfaan vad vi nötte dom those days haha. Kul att lyssna på nu såhär i efterhand. :D Typ "det var ingen som lyssnade" och "bara för dig". Nostalgi på hög nivå. :)

Nu ska jag göra nyponsoppa, gonatt! :D

Kommentarer
Postat av: Jeny

sv: Okej, tack i alla fall. Jag ställer så höga krav på mitt brev så det blir antagligen sämre om jag inte släpper på det. Dessutom så vet jag inte vad jag gör om jag inte kommer in, har inte tänkt på något annat haha. Vet du hur många de tar in per år?

2011-02-03 @ 00:39:04
URL: http://frenchindiedisco.blogg.se/
Postat av: Mille

ÅÅÅH GAMLA OLW-PÅSEN!! :D

2011-02-03 @ 23:32:43
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0