15 - Mina framtidsdrömmar

Jag vet inte vad jag vill med min framtid. Såklart jobba med någonting man trivs med, bo i sin drömlägenhet och sånt där. Men det finns ingen plats eller så som jag känner att jag bara MÅSTE besöka. Lite tråkigt kanske. I guess att det enda målet jag har är att jag SKA gifta mig. Och fyfaan vad jag ska gifta mig, jag ska vara så jävla kär och allt ska vara perfekt (håller tummarna för att man inte har en ful-dag då), hoppas min nuvarande klass vill inreda. ;) I alla fall så är det nog det enda i livet som jag skulle känna mig riktigt ledsen över att missa. Det är ju som en av de största milstolparna. Och jag vet ju att jag inte är den enda tjejen som tycker såhär. ;) Hehe. Men vi kan ju hoppas att det är några år till dess och att man blir mogen för något sånt nån gång...



Kommentarer
Postat av: Amdy

ÅH JAG SKA LÄTT VARA PÅ DITT BRÖLLOP OM JAG FÅÅÅR?!?!? ps du får komma på mitt ;*

2011-01-15 @ 21:30:42
URL: http://duodeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0