Tack för i helgen, min bästa familj med tillbehör :)

HEEJjjj (less på skriva hej). Vars ska jag börja? Pite ägde jävel! Ner i vattnet och bli barn igen, kuuuul..t! Överraskande fint hotellrum. Rosa champange på mammas och pappas rum innan BUFFÉN. Tyvärr kunde jag ännu inte vräka i mig mat men dricka kunde jag minsann hehehehe. Underhållningen var fullt seriöst i världsklass, dom var grymma och väldigt kul att titta på! Dans blev det också, gick ej bra! Men det var KUL! Blev inte alltför många timmars sömn sedan eftersom man skulle hinna med hotellfrukost. Förstår inte varför folk är så besatta av hotellfrukost???? Gillar mina vanliga cornflakes med mjölk väldigt bra. Sedan bad igen, och vid hemfärd åkte jag med till Skellefteå istället för Haparanda. Vilket ledde till att mamma och mormor skjutsade upp mig tidigt i morse då dom ändå ville till ikea.

Tajmingen var det snävaste EVER förresten! Åkte från Skell halv sju, skulle börja skolan 9:30. Vi var framme i lägenheten 9:27!!!!!!!!!!! Så bytte jag snabbt byxor, snubblade in i bilen igen och åkte vidare och kom precis i tid!! Vinnare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0