Avslutningen!

Gårdagen var världens härligaste dag!! :D Avslutning i aulan, sen bjöd våra mentorer oss musikare på glass, SOM VANLIGT. ;) Sedan for vi, typ halva klassen, ner till älven och njöt av livet! Vi chillade, solade, åkte i OlovLs båt och hade det king! :) Dessutom badade jag i det iskalla vattnet... 3 gånger. Men det ansågs vara nödvändigt i hettan. Och så gick Amdy och några och köpte pommes, for me and her. <3 Så vi satt och grisade med det på bryggan. MJUMS. :) En perfect summerday! Och det skulle komma en kväll också. ;)


Some pics from the day. =)


             


Mot aftonen for jag och Bobban till Rönnlunds, på Kims studentskiva. Vi åt och drack och så kollade vi på deras nya hund, fyyyyyfan så liten och söt!! :D Och så fick jag se det "nya" tv-rummet och Julias omgjorda rum och jag vill bara skrika! Orättvist!!! Sjukt jävla fansnyggt ååh...


Sedan for me and Bob hem till mig och inväntade något som vi trodde skulle bli ett sällskap på 6-7 pers... men poff så var det uppe i ett 20-tal. Varför? Haha men det var trevligt!


När kvällen började ta sig och vi var glada började vi bege oss... promenerade och träffade många glada och bekanta ansikten! I slutändan hamnade de flesta av oss i Bonnstan där det var mocho people, däribland en viss sling-häst som jag och esmeralodo hade tänkt... prata med. Haha. Men offret är ju en mes och hann fly. Kvällen rullade på och jag hade skitroligt, men tillslut höll jag på att avlida av hunger kände jag. John blev min matsökarvän, dock var alla ställen i världen stängda så det sög kik. Jag bytte ut John mot 2 andra matsökarvänner, girls. Vi fann en viss trubadur på vår resa så vi satt och sjöng med honom. Det var niice. Men sen ringde Bobban vid 3-snåret och ville hem. Och vi slapp gå för vi fick skjuts av Joels mamma! I was very pleased för jag hade tydligen råkat köra in min tå i asfalten och höll på att förblöda. Där överdrev jag, men jag hade i alla fall ont och det fanns med blod i bilden.


De få pics jag hann ta under kvällen haheah:


       



Och idag har man mått som man förtjänar. Men på vilket sätt förtjänar jag detta? =( Uusch haha, skickade hem Bobban rätt snabbt för mitt liv orkade inte med honom idag. På tal om idag, visst är det nationaldagen? Roligt. Men nu går jag till min säng igen, tjingeplingebingebong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0