Den-lurade-teckningar

Aj aj aj, nära ögat! Mammas väninna är här med sin 4-åriga dotter. Flickan fick vara i mitt rum och leka, dock fick hon olyckligtvis syn på några "den-lurade-teckningar" utan att jag visste om det... jag hörde bara ett rop från rummet:
- Mamma!! Kom får du se en teckning!!
Jag hade ju då ingen aning om vad hon fått tag på, så jag sprang in och kollade. Paniken! Mammans steg hördes ner för trappen och jag knölade in papperet i min ficka och försökte få ungen på andra tankar:
- Vill du ha ett gose-djur????????? Ja kom ska vi se!

Och det funkade. PJOH. Hade skämmits ihjäl om ungen lyckats visa den vackra teckningen för sin mor. På papperet fanns bland andra:

     

Jag hoppas flickan blev lurad också, måtte hon vara för liten för att fatta vad hon såg.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha!!=P
4åringen kanske fick inspiration till sitt framtida yrke som konstnär..;0)

2008-03-25 @ 16:48:21
URL: http://redtail.blogg.se
Postat av: Anonym

haha neeej! såg hon dom =/ men tror inte hon förstår, haha!

2008-03-25 @ 16:49:16
Postat av: S.

Svar: Endast omogna jävlar göt sånt! Jag blev nådigt arg..

2008-03-25 @ 17:01:27
URL: http://www.sluu.blogg.se
Postat av: soffan

HAHAHA åh, vad hände med alla "den lurade" teckningar? MISS THEM!!!!!

glöm ej party imorgon hos majkie, antar att ni är niggas!!!!

MISSU=)=) hoppas ni har haft en good tajm!!

2009-08-12 @ 00:44:57
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0