Vad är Långben?

Alltsååå... vi som hade tänkt börja vakna tidigare på helgmorgnarna för att fånga dagen. Och vad händer, joo vi stiger inte upp förrän halv två. Får väl göra ett nytt försök imorgon. Blev i alla fall en mycket god frukost: plättar med glass och hallonsylt! MMmM synd bara att jag blir så äcklad efter ett par stycken. :S

Sedan såg vi slutet av Älskling, jag förstorade barnet som gick på TV. Då kände jag suget efter att se Godzilla, hur länge sen som helst ju! Den var väl bra, som jag minns? Får styra någon dag här framöver. =)




Läste en Kalle Anka-tidning här och hittade en sjuk ruta! Ni ser ju skylten till höger...



Men Långben är väl också en hund? Ellerrrrrrr?





Melodifestivalen ikväll, eller hur. =) Hej så länge!
/Ständigt trött tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0