Julis

Så himla skönt att ha en vovve som sover genom hela natten. Inatt var första gången Ariel sov nere i min säng (vi har sovit i gästrummet hela första veckan för det är så nära ut). Hon vaknade inte förrän halv elva i morse! Sovmorgon. <3

Fick massor med fina klappar igår, presentkort, pengar, Ben Stiller-boxen, en klocka, massa choklad osv... det allra behövligaste jag fick var från mamma och pappa, de ska betala sex månader av Ariels försäkring! GULD värt! Haha och av mormor och morfar fick jag ett slags teliapaket med 300 kr refill, 100 sms och 100 mms... perfekt eftersom jag aldrig någonsin fyller på mobilen själv pga att jag är för snål för det...:)

Här är ett par bilder från julaftonskvällen. :D











Kommentarer
Postat av: emma

Vad fin du blev i håret carro:)

God jul!

2009-12-25 @ 14:50:22
URL: http://emmakarolines.blogg.se/
Postat av: Anna

Du vart jättefin i page! :)

2009-12-31 @ 12:14:53
URL: http://estred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0