Lusse09

GRATTIS MORRAN!!!!! ;D (bild från norran.se)






Dagen började naturligtvis med att man försov sig. Sov 12 timmar inatt tror jag. Jag bar kronan inne på Vintergatan, och det var jävligt oskönt måste jag säga! Det var något med ventilationen som gjorde att stearinet från ljusen rann nerför pannan, över ögonen och ner på kinderna. Skååållhett. Fulla håret också såklart. Men jag höll god min! Tills girlsen började försöka TA BORT skiten... fyfaaan så ont det gjorde! Haha, men då har man känt på det...

Vi sjöng i sankt Olovs-kyrkan idag ju! Och detta var nog vårt bästa framträdande. Blir svårt att toppa imorgon på kröningen men vi ska göra vårt allra yttersta! Kommer bli så fint så! :)

Och kvällen har spenderats hos Amdy med mixat folk, supertrevligt! Borde styras oftare. Nu väntar sängen och imorgon ska jag faan i mig ta mig upp, färga utväxten, fara på H&M och sen åka iväg och lussa vidare. Vi höörs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0