Vi sjunger låten "Sankta Lucia" 68 gånger...

Jag och alla andra lussor har FÅTT varsin sån här jacka. :) Jättevarm, jättefin och jättedyr. Värt! Vi har även fått vårat kompletta schema fram till den 15:e december, och Leffe räknade det till att vi har sammanlagt 34 sjungningar... 34 himla lussetåg! Det är alltså cirka 30 kvar. Hoppas det fortsätter vara roligt då. ;)

Det kommer alltså finnas flera tillfällen för er att komma och lyssna, och jag tycker verkligen ni ska ta chansen och göra det! Vi har ju övat rätt mycket och då är det kul med mycket publik. =)

Kommentarer
Postat av: Amdy

säg till när ni kommer till ett ställe nära mig så ska jag försöka att vara där ;)

2009-12-04 @ 13:52:01
URL: http://amdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0