Världens underbaraste dag

Nu ni, nu har jag äntligen smugglat över Kreta-bilder från Lisas kamera till denna lilla djävulsdator! Blir så himla glad av att kolla på dom, have to share. =)

Ett par random pics! Obränd pappa btw.




Och nu ska jag visa bilder från en av dom 2 bästa dagarna i mitt liv (ligger på delad plats med skolavslutningen i 2:an). Det var en som vanligt helt underbar kväll efter ett resturangbesök. Jag, Bobban, André och Lisa promenerade längs stranden. Kände lite på vattnet och upptäckte att det var lika varmt som i luften, om inte varmare! Så det var bara att vada ut, till slut plumsade vi bara i med kläderna och allt. Hur härligt som helst!! Det var vind ute på havet vilket gjorde att det kom stora vågor mot ön där vi lekte och levde livet! =) Kan helt ärligt säga att under just den stunden levde jag livet fullt ut, ALLT kändes bra... helt magiskt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0