Stugan :)

Det där med att sätta upp hyllan igår var lättare sagt än gjort. Det slutade med att jag tog baksidan av hammaren och slog upp en stort hål i väggen. Observera att det inte var en olyckshändelse, det var av ren ilska. Ni som har gips-vägg vet nog vad jag menar.

For till stugan igår och åt fläskfilé, pommes och greksallad. =) Så underbart! Jag och Robert hade tänkt försöka oss på en kladdkaka igen, men som tur var hade mamma köpt med sig en. Inget krångel, bara att njuta! Det var jättehärligt att sitta nere på däcket i solen sen, helt vindstilla och varmt blev det.












Senare på kvällen for jag och Bobban hemåt. Vi for och umgicks med Mark ett par timmar tills festen kom dit och jag höll på att avliiiiiiiida av skratt åt en viss kille. :D Hahah fyfaan så rolig!

Nu väntar jag på pizzaaaa. :)

Kommentarer
Postat av: tla

kan nån förklara för mig varför du alltid blir SÅ grym på bilder?

2009-07-14 @ 22:31:22
URL: http://tlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0