Prom

Balen is done. Vet, kvällen är ännu rätt ung men... aa så blev det. Om det var värt 635 spänn vet jag inte. Är ni enbart ute efter att dansa, träffa folk och äta mat rekommenderar jag er att spara slantarna, ta en pizza på Dallas och dra till Olles istället! För så special var det ju inte. Fast det var såklart riktigt kul att få känna sig såhär fin för en kväll, och gå uppför "röda mattan"! =) PS: JAG KLARADE MIG! Fast klänningen halkade ner under hela kvällen... faktiskt det första som hände när jag satte mig i bilen påväg till balen var att DRAGKEDJAN PÅ KLÄNNINGEN GICK SÖNDER! Fyfan så illa tajmat, paniken! Fick repareras snabbt men säkerhetsnål.

Snodde denna bild som är tagen av Nathalie, för det är typ den enda bilden jag har på mig och Bob för tillfället. Kommer fler imorgon! =)



Update: fann en på Swidmans blogg också. ;)



Då vet ni på ett ungefär!


Btw, tidigare idag solade jag solarium för första gången utanför det egna hemmet... SunTan it was. Jag kan säga att jag var LIVRÄDD all the time! En annan sak som var crazy var att jag körde på 20 minuter på en gång. Not snällt for the skin. Men som tur var blev jag mest brun, ej röd! :)

Har en masssssa andra saker i huvudet som jag vill få ut här, men det får bli någon annan gång i livet för nu ska jag mysa med en kille eller en kattunge, får se. :) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Ja, jag ska skicka till dig! Tog typ 3-4 stycken på er så du ska få allihopa :-)

2009-06-10 @ 11:09:32
URL: http://nattilou.blogg.se/
Postat av: hannaroo

Ni var så himla fina :)! Och du hade så grymt snygg klänning ;D

2009-06-10 @ 11:59:27
URL: http://hannaroo.blogg.se/
Postat av: lena

ni var skitsnygga! =)

2009-06-10 @ 18:33:29
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0