Studdeferre

Som sagt party med klassen hos Belzebub igår. :) Stämningen var på topp och mycket grejer hände, det var KEEEWL! :D Check the bildz out:





...osv till Station. :D

Tycker förresten bara att det är liiite lite otacksamt. Här har man pö om pö under dessa år uttryckt hur mycket man tycker om/älskar sin klass, och ja som kanske ni också märkt är det inte helt enkelt att få respons på det, varför har man aldrig fått veta. Och när väl kvällen kommer och man är den enda som INTE gråter över splittringen, så får man höra att man är "dum i huvudet" och "saknar känslor". Helt sinnessjukt! Efter allt liksom. Men jag säger som Olov, ser hellre det positiva med dessa tre år en sån här kväll. Så där har ni er förklaring... kanske olämpligt att skriva det här? Men som jag också fick rakt upp i ansiktet "visa lite känslor för faan"; HERE YOU GO, det är så jag känner. Tugga och svälj.

Trots att jag nu säkert gjort det lite lättare för vissa att "glömma mig" så vet ni ju, SOM SAGT, att jag älskar er hela högen. :) Inga tomma ord, I mean it. Tack för en härlig kväll och framför allt tre galet sköna år! Ni har format mig. :) Puss.

Kommentarer
Postat av: Amdy

people are different =) känns det bra att gråta så gråter man, och vill man le så kan man le hur himla brett som helst, alla gör det med välmening ändå. love u 2. puss.

2009-06-12 @ 13:02:33
URL: http://amdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0