Vi klara't!... vi gjorde't!!


För vi har tagit studenteeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!!!!!!









Typ världens härligaste dag! Spelar ingen roll att solen inte sken, har ju alla dessa lysande människor omkring mig!! =) Studentfoto, ALLA var där va? Sjukt. Champagnefrukost, mer skrind-klädning, kramring, åkning, skrik... och jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle vara onykter inne i en kyrka, men se även det skulle hända! Så hemskt. Efter allt for vi ju till torget och utklassade alla andra på scenen, sen goda pajer och en massa presenter med släkten här hemma. =)

Eftersom jag nästan inte sov något alls inatt (inte för att jag var NERVOUS eller så alltså, ville bara inte lägga mig...) så ska jag nu slumra en stund, vakna äcklig, äta och SEEEN är det Bellas mansion som vanligt för PAARRTTEEEE!!!!! :D Taggad som få! Den här dagen borde hålla på förevigt!

Puss och GRATTIS alla studenter!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0