"Gamla" goa tiden

Gooomorron gomorron gomorron... torsdagen skulle förevigt bli min lediga dag, men eftersom vi for och såg på dans-treornas uppvisning igår (KÖÖNG) istället för att ha svenska och göra muntliga nationella så har lärarN hittat på att vi ska ta det idag istället. Och jag som inte ens skrivit mitt tal. =/ Måste försöka knåpa ihop något. Sen ska jag städa mitt rum om den rätta känslan infinner sig, det har inte varit rent där sedan några veckor innan Italien. :O Sover inte ens där längre...



Hittade 1000 gamla bilder igår. :D Ni minns väl? ;)



Gunne, jag, Kippe, och Julia en spårat insane kväll. :D Gissar på 2005.


JAG OCH SARAH I SEXAN ELLER SJUAN AAAAAH.


Linda, Caroline, Evelina hahaah. Osthyveluppskärningskvällen.


Hill3r.


MICKE hahahaah!! Hos min mormor och morfar i typ åttan!


HAHA Linus, Linda, Caroline, Alle i sexan!...


Skellman & Caare sadfaces!


Skiathos -06, OFTA MAN VILL POSA SÅDÄR MED EN MELON!!!! Pinsam.


Carrie och Julja, posing 24/7.


Jag och Linda på cykeltur jorden runt, som vanligt.



Har 1000 till på olika CD-skivor och det är sååå kul att kolla på och minnas tillbaka. :D

Kommentarer
Postat av: Lindaa

HAHAHAH DU MÅSTE VERKLIGEN SKICKA JAG AVLIDER!!!!!!!!

2009-05-14 @ 14:22:12
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0