Ett telefonsamtal

I förrgår när jag var på stan ringde min mobil. Svarade och fick prata med en för mig okänd man. Han sa: "det är såhär, att din mamma..." och så en alldeles för lång paus. Hann bli ARG på honom för att han valde att RINGA för att berätta att min mamma avlidit... som tur var hade hon inte det, för meningen fortsatte som sådan: "...har anmält dig till lions lucia!" AAAAAAAAAAAAAAAAHHHH.

Kortfattat: dagen efter fick jag fara och sjunga inför Leffe Å och idag ringde dom och sa att jag kom med i det lilla lusse-gänget.

Glad or sad, det är ju frågan?!?!?! Min nervositet har bara blivit värre med åren. Men samtidigt ser jag så himla fram emot att sjunga i grupp, är ju längesen nu. Nää det är bara att tagga stenhårt och hoppas att de andra tjejerna också vill ge järnet. Bortsett från alltför tidiga morgnar kan det väl inte bli annat än roligt? =) PÖSS!



Kommentarer
Postat av: källmans källa kastar kottar/kiss/kalaspuffar/killar/klimp/katter/kylskåp/krattor/katapulter/kex/köttbullar/kattmat/kastare/kompisar/bajs

det var ju fan awesome :D kommer att rösta på den som ser minst ut som du..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................nae....=]

2009-10-29 @ 22:37:19
Postat av: sandraw

hahhha waaaaaaaah grattis ändå!;)

kan meddela att människor som idalu, hennes vän agnes och sofiaM från espri också verkar kommit med i detta!!! kändisgänget!!!

2009-10-30 @ 01:51:45
URL: http://sandrawidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0