Textilier

Tjo! Idag försov jag mig igen. FATTAR inte varför det är så jävla svårt att ta sig upp på morgonen???? Behöver hjälp. I alla fall så hade vi redovisning idag på allt vi gjort under de två senaste veckorna. Var kul att se vad alla andra gjort och hur olika vi tänker! Sen drog jag, Jenny och Hanna och fikade lite. Nu ska jag äta och duscha sen dra till Emmaaaaa.

Bilder!



Mitt tryck som jag hedde på ett linne! Och det till höger var bara ett vanligt tyg jag tryckte på, sen sydde jag det till en såndär tygpåse! =)




Allas verk. Sjukt bra!!


Albertina gav en rokoko-stol en modernare look.


Han kallas för "lång-Oskar" men jag vet inte riktigt varför. :S


Gulle-Elin! :D


Fin bild... hehe. ;)


Adiooooooooos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0