Världens bästa helg?

Kan hända! Både Amdy och Sofiahed kom hem från Norge respektive Gran Canaria där de bott i ungefär ett halvår, så nu får man njuta av godingarna i ett par veckor innan de drar vidare på nya äventyr. Det känns så bra att det bara är att ta vid där man slutade med dessa tjejer, det får en verkligen att känna att vi alltid kommer ha varandra. :)

Så igår samlades bästa gänget på Waynes och catchade upp. På kvällen blev det parteey i bersan, först hos Marcus sedan hos Micaela. Sjukt trevligt! En taxifärd som jag inte minns och sedan var man på Folkparken. Mycket folk och roligt var det, fast jag kommer faktiskt inte ihåg så mycket.

Idag mår jag 1000 gånger bättre än vad jag förtjänar och det är jag väldigt tacksam över. Nu ska jag krypa ner i sängen och se valfri film med valfri kille och fortsätta med mina ytterst valfria lampor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0