17 - Ett favoritminne

Bästa minnet ever måste ju föralltid vara skolavslutningsdagen när vi gick ut 2:an. Det var världens bästa väder, lärarna bjöd på glass och sen drog större delen av klassen ner till älven och bara njöööööööt av livet. Drack bira, åt pommes, badade (för min del), och så kom såklart OLOV OCH BÅTEN! Så vi gled runt lite och jaa... livet var bara så jävla underbart! :D



Jag saknar oss! :D (För övrigt helt sjuuukt att jag haft sådär långt hår, varför såg jag inte det DÅ???)





Kommentarer
Postat av: Karro

Den dagen alltså! Sjukt fantastisk. Och stört hur längesen det börjar vara nu... Tre år... Hjälp...

2011-01-18 @ 01:21:44
URL: http://karolinasandstrom.blogspot.com
Postat av: Mille

Ååh, tack så mycket för att du orkade kommentera :D:D:D::D:D:D

2011-01-18 @ 13:46:53
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/
Postat av: Jeny

Hej.

För någon månad sedan skrev jag till dig och berättade om att jag ska söka inredare-utbildningen i Haparanda, och jag frågade dig även om hur utbildningen och skolan var. Jag vet inte om du minns?

Hur som helst så tänkte jag höra med dig om jag skulle kunna få ta en liten titt på ditt personliga brev som du skickade med ansökan? Det låter kanske som en dum fråga och väldigt spontan. Men jag försöker få ihop ett men kommer inte ens så långt som till det första ordet. Och jag vill bara ha något exempel, jag hittar nämligen inget på internet.

Jag ska definitivt inte kopiera det du skrivit eller på något sätt använda mig av ditt brev. Jag vill som sagt bara se ett exempel.



Vill du inte visa ditt personliga brev så förstår jag absolut, jag tycker mest att det är värt att fråga. :*



Kram!

2011-01-18 @ 19:18:34
URL: http://frenchindiedisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0