Året som gick

Hade också tänkt göra en liten resumé av 2010 men den blir nog inte så jävla intressant eftersom jag var arbetslös första halvåret och har inte gjort så mycket! Plus att jag har slarvat bort min januari-mapp. Aja!

Januari-februari
Som sagt, hade inget jobb eller någonting. Så var alltmest hemma med hundarna, hade ju ny-köpt Ariel. Började umgås med Amme! Och sen fick jag det där störda som gjorde att jag inte kunde äta.





Mars
Den årliga skidutflykten utfördes. Jag blev mörkhårig igen. Vi for till Umeå och rockade med Salem.







April-maj
Tog slut mellan mig och R. Fyllde 20 och hade världens härligaste fest. Våra klasskamrater syntes på TV i Talang. Jag fick för mig att söka skola pga jobb-bristen.





Juni-juli
Hade en störd sommar med Moritz, bästa ever. Fest, sol och mycket annat underbart. I slutet på juli for mina föräldrar utomlands så Amme bodde hos mig. Midsommar, Stadsfesten och Trästocks ägde rum. Fick reda på att jag kommit in på skolan jag sökt.









Resten får komma i nästa inlägg, blogg.se vill inte ladda upp mer bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0