~*bästa dagen EVER*~

Näemen typ! Igår bjöd Vikkes mamma på fantastiska trerätters och en massa drinkar. Vilket ledde till att jag vaknade upp idag bakis som ett djur. Åt en så kallad "utlandsfrukost" med Viktor, dvs samma grejer jag äter till frukost när jag är utomlands. Känns fint till det underbara vädret!

Sedan skulle vi åka gummibåt med Krille och Johan. Problem 1 kom redan innan vi hunnit ner till älven, då våran båt tydligen hade slagit i något så det gått hål. Det var dock bara den yttre "ringen" som påverkades och vi tänkte att båten nog kunde hålla för mig i alla fall. Så Vikke simmade efter ett tag haha. :D Sen kröp han upp i båten, det gick rätt bra ändå men det kom in jobbigt vatten. Vi hade tänkt glida ända till Bergsbyn men vi skulle göra ett stopp på Manhemskajen för att hälla ut vattnet i båten. Killarna for upp på bryggan och skulle dra båten jag satt i RUNT bryggan på något sätt. Fick lite panik då båten for under bryggan och... PSSSHHHHHHH! En spikjävel från ingenstans! Så jag fick mig ett ofrivilligt dopp i det blå då båten sjönk som en sten... haha! Otur men väldigt roligt ändå. Sen plaskade vi lite mer i vattnet när det liks var kört.

Mot kvällen bytte vi ut Johan mot Häggis och for till min stuga för lite häng. Nu är jag och Viktor landade hemma i soffan och ska bara glo, jag är helt slut. Men, grym dag som sagt!










"Moa" som undrade om tyget: det randiga finns på Ohlssons tyger, det stjärnmönstrade tog slut där för några veckor sedan men dom borde få in det igen snart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0