Överraskningsfest

Igår var dagen jag planerat i flera veckor. Viktor kom hit och jag lagade en ljuv födelsedagsmiddag åt honom som inkluderade efterrätt, guuu så romantisk ja e...? NEJ det var inte det jag hade planerat i dagarna långa. För vad han inte visste var att han skulle bli kidnappad... på med hörlurar och ögonbindel, sedan ledde jag ut honom till en bil. Jimmy var den okände föraren och vi åkte några varv i olika rondeller för att offret inte skulle känna igen vägen. Vi for slutligen till Viktors hus och jag ledde honom ut ur bilen och fram till verandan... drog av ögonbindeln och då fick han se en kalaspyntad altan där alla hans vänner satt och skrek grattis. :D Sen vart det partte, skattjakt och lekar, kulkul! TACK till alla som kom, utan er hade detta ej varit möjligt! :D

85% procent av alla bilder är suddiga, men ni får några ändå.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0